Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

torsdag 19. mars 2009

Møtedag

Kommunestyremøte i dag. Jeg trodde det skulle bli et kort møte på grunn av relativt enkle saker på sakslista.. Neida. Ferdig med møte kvart over 4 og "obligatorisk" middag etterpå. Så det ble en lang dag. Men det gikk greit. Fikk jobbtilbud i dag og. Av ei som var å hadde et foredrag/presentasjon for kommunestyret! Prosjektjobbing.. Jeg sa verken ja eller nei. Skal få tilsendt noe mer om hvilket prosjekt det er så skal jeg se om det er noe for meg. Må nesten tro på prosjektet om jeg skal klare å gjøre en god jobb. Vet heller ikke hvilken stillingsprosent det er snakk om. Men det skal bli interessant å se.. Så skal vi ha et møte når damene får tid.. Hyggelig med jobbtilbud er det uansett:)

Went to a community board meeting today. What I believed would be a short meeting,due to the relatively straight forward case-list, turned out to be a loooong day. Ended by a mandatory dinner. I also got a job offer to day. Veeery nice:)) A project in need of a project leader. They will send me some more information about the project. I don't know the size of the project or anything, and didn't give them any answers yes or no.. I've got to see what kind of a job it is.. . Anyway; interesting .. I'm looking forward to see what it is all about..

Ingen kommentarer: