Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

tirsdag 3. august 2010

Ny kattepine

Jeg fortalte tidligere om kattebesøket vi hadde i garasjen i vinter. Et stykk kattepus(omtalt i noe krassere ordelag) som hadde tilhold i garasje i to dager og som kvitterte med å pisse på diverse barnestoler og annet vi hadde der. Til STOR irritasjon.. Da jeg tok ned barnevogna her i vår fikk jeg identifisert krapylet. Den hadde etterlatt seg dotter med hvit og grå ullen pels.... Det var nok den samme som Diesel dro etter i full firsprang på vårparten, og som forsvant opp i et tre... (glis)

Nå har utysket vært på ferde igjen(kanskje er den på hevntokt??). Og hva ser jeg når jeg går en runde??? Krapylet har SPIST opp alle rosenkragene mine!!!! Først trodde jeg at det hadde vært SAU i hagen, men det var rart at sauene bare skulle ha spist opp en plantesort og ikke alt..Så jeg måtte spørre om det hadde vært noe dyr i hagen. Ja, sa Jim. Det hadde det vært. Et stykk ullen kvit katt med grå flekker... Jim og Diesel hadde observert den sittende i blomsterbedet mitt akkurat der skadene var verst... Er det MULIG??? Jim hadde vurdert å slippe Diesel løs, men heldigvis hadde han ikke gjort det, for da hadde det nok blitt mer skader... Sukk. Jeg blir frustrert. Plantene hadde jo vokst seg kjempestore og flotte og satt masse blomsterknopper..forb..... kattj.... grrrr

2 kommentarer:

Zhivago sa...

Slipp Diesel løs. Slipp Diesel løs. DIESEL LØØØØS!!!!

Diesel sa...

Ja, Zhivago.. Kan du skjønne disse menneskene. skulle gjort kort prosess på problemene om jeg bare fikk lov... Fryktelig irriterende er det, faktisk, å stå der i hundegården uten å få lov å ordne opp... grrr