Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 21. januar 2013

Skatten min.



At det er fire år siden jeg kjente lukten av deg.. de myke hårstråene dine mot mitt kinn. Hørte latteren trille når du løp omkring på stuegolvet, -trygt i mamma og pappas hender.
Jeg kan liksom ikke helt fatte det. Tiden har gått så fort. Du skulle snart vært skolegutt Jeg kikker på de andre barna som ble født samme år som deg.. Naboguttene våre, som går i samme barnehage som Adrian. de er jo så store. Det kan ikke stemme.

Så ser jeg på Adrian og tenker at jo, det nok må stemme, at tiden faktisk har gått så ubemerket forbi.

Men der finnes en annen tid. Den som ligger i hjertet mitt og som tilhører deg. Den stoppet for fire år siden. Jeg vet ikke om den noen gang vil bevege seg. Så er all annen tid tiden for alt annet. Og det er den som går og som bringer nye ting. Gode ting. Men jeg kjenner det ennå skatten min. Du er her med meg. Hele tiden..




Ingen kommentarer: