Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

tirsdag 16. februar 2010

Ny jobb

I går begynte jeg i den nye jobben. Masse hyggelige folk, og bare nye oppgaver. En helt ny hverdag. Jeg tror det kommer til å bli veldig veldig bra. Det er en god atmosfære på arbeidsplassen og foreløpig kjennes det som det er kjemisk fritt for fagarroganse. Alle virker som å være gode kollegaer, og det kjennes veldig bra.. Selvfølgelig var den første dagen totalt uoversiktlig, lett forvirrende og uproduktiv til tusen, men det går seg til vil jeg tro. I dag har jeg faktisk gjort noe handfast. Så kan man vel kanskje ikke si at det jeg har gjort er noe særlig å annonsere desto mer, men jeg har da allikevel gjort noe:) I morgen skal jeg på kurs.

7 kommentarer:

Kjell Henning sa...

Heia sis! Gratulere masse med den nye jobben. Godt å høre at du finner deg til rette der, men som alltid når man starte i ny jobb, innkjøringstia e en kneike som nok av og til kan virke frustreranes før det hele går seg til.Men en god start e jo at du trives, da er det meste gjort.
Stor klem fra lillebror og Jim (som akkurat no ligger med en magevirus, stakkar)

Anonym sa...

Lykke til med ny jobben. Klem fra Norunn

Anonym sa...

Så fint å høre at du har begynt i den nye jobben, masse lykke til med den.
Klæm fra Cecilie:-)

Kirsten sa...

Tillykke med det nye arbejde ! Önsker dig en god god start !
kram fra Umeå.

Lula Burlesque sa...

ojoj gratulere med ny jobben... spennanes... :)) og det går sæ nok til etterkvert. Når du får oversikt! Lykke til, masse.

klem

Siv Elin sa...

Ja, det er hyggelig med ny jobb. Kjenner jeg er veldig utålmodig med å komme skikkelig i gang.. Vil ha masse å gjøre..og føler meg til overs når det blir lediggang.. Men de er jo så snille med meg og jeg må virkelig forsøke å lete fram den tålmodigheten jeg vet MÅ finnes en eller annen plass:)

Teddybear sa...

Siv congratulations on the new job. May you find new hopes and dreams that will last you a life time with your new venture. Love Deb