Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 1. februar 2010

NRK puls i kveld

I kveld kommer en reportasje på NRK puls om sykekfravær i kommunen her. Reportasjen kom til her etter en interpellasjon jeg hadde levert til kommunestyret og som NRK snappet opp i etterkant. Jeg ble intervjuet jeg og. Så jeg skulle være med, men jeg var for snill i kommentarene og ble klippet bort til fordel for hovedverneombudet som sa det samme som meg bare med litt sterkere ord:) Jeg var nok ikke i rette sinnstemning da de var her å filma -midt oppi historien med jordmødrene i bygda.. Det gjorde meg i grunnen ingenting at jeg ikke ble med i det ferdige resultatet... Jeg har liksom ikke vært helt på høyden sånn politisk den siste tida.. Naturlig nok... Der har vært nok av andre ting.. Men Puls blir interessant, tror jeg.... Begynner kl 1945..

Ingen kommentarer: