Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

onsdag 13. oktober 2010

Kaffe


Når vinden pisker i tretoppene og regn og snø laver ned får en kose seg med de små tingene.. Som å kunne sette seg ned å riktig kooose seg med en kopp kaffe mens småen tar en lur. Nytt av en kopp som jeg har fått av verdens beste tenåring... En spontan hverdags-gave på hans første dag på jobben her tidligere i høst...Hvis det er noe jeg er stolt av her i livet mitt så er det ham...

Jeg rakk akkurat å hente siste rest av jordbær og broccoli fra hagen før snøen kom.De varme dagene de siste to ukene hadde gitt litt ekstra avling. I forgårs måtte jeg ut å dra purreløken opp av snøen... Hagesesongen er dermed definitivt over for i år...

4 kommentarer:

Trude sa...

:-)) Så koselig. Han er en flott tenåring, så fint av han å kjøpe deg en så fin gave. Føler meg også heldig, som har gode snille tenåringer ... Ha en strålende dag!Klem

Kjell Henning sa...

Han e no go' den guten, og dermed har'n en onkel med svulmebrøst :D Så vinter'n har bynt å vise ansikt der over. Ja, ja, da har dokker no å se frem til. Her stunder det også mot vinter. med bare 11 grader, Brrrr. Godt at man har innejobb.
Masse klem til dokker.

Siv Elin sa...

Ja, he's the best:)Hadde pluss 15 grader her i forrige uka.. Absurd med snø nu, men sånn e det vel..

Anonym sa...

For en snill og omtenksom ungdom du har i huset;-)) En flott gutt som du kan være veldig stolt av ja:-)

Cecilie