Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 20. desember 2009

Juledekorasjon

Jeg fant akkurat den krukka jeg var på utkikk etter på Kid da vi var i Tromsø, og dermed fikk jeg laga julegruppa slik jeg ønsket det.. O-glede.. Jeg ble fornøyd. Amaryllisen blomstrer for fullt allerede, men pytt. Den står så lenge den står, så får jeg bytte den ut hvis den skulle finne på å være ferdig før jul...
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Unknown sa...

åh, den ble vakker!!!
-og masse lykke til med den voksende magen:-)

Norunn sa...

Så flott dekorasjonen ble. Du e så flink atte

Anonym sa...

Nydelig dekorasjon:-) Ha en fin advents-søndag:-)
Cecilie:-)

Kirsten sa...

Wow !
Vad er det for grene du har anvendt ? Effektfuldt !

Siv Elin sa...

Jeg har brukt kunstige greiner i sølv...Fin effekt og god støtte til amaryllisen som kan bli litt tung i toppen.

Lula Burlesque sa...

de va kjempe nydelige... :)) du e så flenk... ;) klem

Kirsten sa...

Fin musik !!

Anonym sa...

Du e så vanvittig flink, lillesøster. Ikke bare spesielt med blomster, men du e så klok og velfunderandes over ting i livet. Du vet, og alle vet, at om den nye babyen e frisk vet ingen før den dagen han kommer ut. Men sjansen e størst for at så e tilfelle. Så tillat dæ å glede dæ over det store underet, i lag med alle oss andre. Vi e så glad for at dokker e kommet så langt at dokker torde å prøve!!
Ha en riktig god jul, Siv, John og Jim, + den lille i magen!!
Storesøs.