Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 31. januar 2010

Stor småfugl-død??

Det var trasig resultat av fugletellingen min i helga. Tror de små har hatt det vel tøfft i vinter.. Det meste jeg så var 5 stk kjøttmeis. Ingen grønnfink og ingen svartmeis:( Det ble så dårlig resultat at jeg ikke engang orket legge det inn.. Direkte deprimerende. Og vi som har hatt masser av småfugl i hagene våre her tidligere, vi og naboene.. Jaja...

2 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

det har ikke vært stort med besøk her heller, men noen ulike slag er det jo, men få av hver. Det er notert, skal se om jeg får registrert i løpet av noen dager nå, ikke noe stress lissom :)

Jeg håper snart besøket tar seg opp både for deg og meg, her går jeg og venter på at grønnfink og sisiktågene skal finne meg igjen, gøy med store mengder fugl :D

Zhivago sa...

SOm en liten fugleglede kan jeg informere om at det helt ute i vest på vestlandet piper som det ikke har gjort på mange år når det gjelder sjøfugl. Talte fire havørn og 35 skarv i sundet nedenfor hytten vår, sammen med både ender og noen småfugl på steingarden. Så kanskje de trekker mot dere når det blir varmere?