Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 28. mars 2010

Påske


Påskestemning med påskeblomster. Finnes ikke bedre elementer for å pynte til høytidene enn blomster. Og påskeblomsten over alle påskeblomster er for meg påskeliljene. Her i snitt-utgave.. Og, ikke kjøp de billig-billige små rare buntene. En bunt med skikkelige påskeliljer som faktisk springer ut og stråler gir valuta for pengene. Påskeliljer er de eneste snittblomstene jeg vet om som helst må få stå i en vase for seg selv. På grunn av plantesaften som siver ut fra påskeliljene så tar de repern på sine kamerater hvis de blir plassert i samme vase.. Jada.. der er små "knep" for å bøte på problemet, men de virker vel så-der passe bra.. Påskeliljene er allikevel finest alene, syns nå jeg...

Mannen freste vei til drivhuset mitt i dag, så nå skal jeg ut å se om det kanskje snart blir dags å ordne klart til å fyre i gang. Tror- eller håper- den verste kulda har gitt seg for i år...

Ingen kommentarer: