Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 22. mars 2010

Travle dager

Det har vært noen travle dager de siste par ukene. Møter på møter. Politikken har tatt sin del av tiden og energien med mye styr med å få kommuneøkonomien i balanse.Der gjenstår ennå en del jobb før det hele er over for denne gang. I tillegg har jeg vært aktivt med i oppstarten av en hundeklubb i bygda.. Helt siden jeg fikk Kira, min forrige hund, for 11 år siden(eller noe sånnt) så har jeg drømt om hundeklubb i nærområdet. Vi har vært noen som har snakket om det i alle disse årene og ventet på at "de andre" skulle dra det hele i gang, og endelig var det noen som tok initiativ. Så jeg måtte jo være med på det, og torsdag i forrige uke var alle formaliteter unnagjort. Vi avholdt stiftelsesmøte, fikk valgt et styre og klubben var en realitet. Klubben har en midlertidig nettside i form av en blogg . Her kommer informasjon etterhvert. Håper det blir mye aktivitet i månedene som kommer. Til å begynne med nå inviteres folket til å være med i logokonkurranse og slagord konkurranse.. Se hundeklubbens blogg for mer informasjon og kom med forslag!!

Ingen kommentarer: