Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 15. juni 2008

Ferdig med bedet


I dag har jeg jobba i hagen i mange timer. Eller det vil si; man jobber ikke i hagen. Man koser seg:) Bedet ble iallefall bra, tror jeg. Blir spennende å se når det vokser til. Bedet er ikke helt ferdig. Mangler litt stein og grus i bakkant, åsså må jeg fikse plenkanten slik at det ikke vokser så mye gress inn i bedet. Men det er arbeid til utover sommeren. Det var plass til mye blomster i bedet, men ennå er det mer igjen i drivhuset. Blir litt til naboene da, om de er interessert. Var godt å få tømt ut av drivhuset iallefall. Har ennå litt småpusk igjen i de gamle bedene mine, litt luking og litt planting hist og pist. Men det er sånn som jeg kan ta innimellom Nikolas sine smålurer. Bare jeg har det ferdig før vi skal dra til Klubbukta..

Ingen kommentarer: