Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 6. juli 2008

Endelig sol


Endelig skinte sola igjen og tåka har forsvunnet. Det var deilig. Ikke det at det ble den store varmen, da, men i solveggen er det jo ikke så værst. Vi gikk en tur på besøk til Carina i dag, jeg og Nikolas. Det gikk kjempefint. Han oppførte seg eksemplarisk og satt på fanget og pludra og lekte i godt over en time. Vi satt på ny-platten hennes og kosa oss i sola. Godt i ly av nordavinden var det jo nesten varmt. Kunne kaste jakka og greier. Fikk snakka om London-turen til Jim, så nå skal alt være greit. Jeg syns det er kjempeflott at han får være med dem på tur. Utrulig snillt gjort å ta ham med. Håper de får en fin tur med sol og varmt vær. De drar på Tirsdag og kommer hjem på lørdag. Jeg tror Jim gleder seg. I morgen må jeg prøve å få spadd noen hull i hagen å få planta ny-investeringene mine...

1 kommentar:

Lula Burlesque sa...

ååå så bra at Jim får dra litt på ferie da.. kjempe flott av Carina og dem da. :) koselig. Og godt at dere får litt fint vær da, innimellom.. ;)