Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

tirsdag 29. juli 2008

Stor gutt

Vi var å veide Nikolas her om dagen. Han hadde lagt på seg litt og vokst en hel del. 7560gram og 70cm. Mamma var godt fornøyd med det:) Ellers skjer det ikke så mye her. Nikolas øver fælt med å gå så vi kryper etter gulvet det vi klarer. Han er selvfølgelig på langt nær sterk nok i bena til å klare å gå noe særlig, men med litt ekstra hjelp går det riktig så fint. Han har litt morsomt gå-lag innimellom når føttene løper og kroppen henger etter, men det kommer seg gradvis, og vi ser fremskritt for hver dag. Jeg prøver å trene ham litt ekstra med å ligge på maven i håp om at han klarer å styrke ryggen såpass at han skal klare å komme seg opp i sittende stilling på egenhånd. Men det går litt smått med det, vil bare snu seg over på ryggen igjen. Forøvrig er han kvikk og stort sett i godt humør. Sovet veeeeldig dårlig de siste par nettene, og jeg kjenner at det ikke er så greit når klokka er 4 og jeg nesten ikke har sovet i det hele tatt. Da har jeg ikke så mye å gi- for å si det sånn. Mulig vi rett og slett bare må ta de gråterundene å få slutta med det puppe-styret på natterstid. Han spiser jo nokså greit akkurat for tida så han klarer seg muligens uten-sånn ernæringsmessig. Kanskje det blir roligere netter av det. Kjenner at jeg er litt sånn ambivalent når det gjelder den nattepuppinga..På en måte synes jeg det er litt kosellig med det styret, og iom at vi kommer så nær hverandre. Allerhelst vil jeg jo holde ham inntil meg hele-hele tiden, men jeg kan jo ikke det. Det ville blitt for slitsomt for oss begge. Og på den annen side så erkjenner jeg at jeg nok behøver litt søvn, og det blir det litt lite av på denne måten..

1 kommentar:

Lula Burlesque sa...

så bra...det va gode nyheter.. :))
bare å sette igang med puppe avvenning..hehe.. ;)