Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

onsdag 24. juni 2009

Busy little bie

I helga som var fikk jeg gjort masse. Alle sommerblomster er kommet i jorda. Det ny-utvida blomsterbedet er ferdig beplantet, og kjøkkenet har fått rene vegger og vinduer.. Nye gardiner er snart på plass.. Helsa mi er deretter. Full betennelse i hoftene igjen. Selvsagt, etter overbelastning.. Jeg kjenner ikke mine begrensninger når jeg sette igang.. Så da går det sånn.. Får spise piller til det går over...

I dag var vi hos Johns mor å feiret st.hans sammen med hun og Johns bror. Kjempefint vær og sol i skogen. Kosa oss kjempemasse. Grilla og spiste rømmegrøt...Hundene var eksemplariske. Diesel la seg til og med ned mellom bena våre for å sove. På tur hjem stoppa vi i fjæra i straumfjordbotn og slo oss ned sammen med Carina og co. Koselig- helt til en eldre herremann som bodde på andre siden av veien kom å jaga oss bort. Skyldte på at vi plagde måkene som hekka der. Men ingen måker var å se, selv om der var en rugekasse. Det virket litt merkelig, da jeg har hatt mine møter med hekkende måker i min oppvekst, og de har ikke vært vanskelig å få øye på, for å si det sånn.. Menmen. Kan jo hende måka var litt beskjeden. Det var bare å pakke sammen...

Ingen kommentarer: