Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 7. juni 2009

Fotokuset

Fotokurset var veldig bra. Bekymra meg litt på forhånd for de 2x9 timene lørdag og søndag, men jeg er veldig glad for at jeg meldte meg på. Lærte masse om "verktøykassa"; blenderåpning, iso og lukkertid. Ting jeg en gang kunne, men som var glemt for leeeenge siden. Ble gjort bevisst på hvilke begrensninger som ligger i kameraet og lærte om komposisjoner og om lys.. Ja, også lærte jeg masse av de andre kursdeltagerne om kameraets funksjoner. Ting jeg ikke visste om.. Det var skikkelig lærerikt å gå gjennom bildene vi hadde tatt i fellesskap og få tilbakemeldinger på hva som var bra og hvordan vi kunne ha løst noen av de tingene vi prøvde på ,men som vi kanskje ikke fikk til.. Så nå må jeg bare ta masse bilder fremover så jeg får øvd meg på alt det nye jeg har lært. Ja, også må jeg selvsagt kjøpe meg en del utstyr for å klare å få til noen av de tingene jeg har hatt problemer med tidligere...

Ingen kommentarer: