Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 29. juni 2009

Steinen er kommet

I dag ble steinen til Nikolas satt opp. Jeg var så spent på hvordan det ville bli. Og så redd for at den ikke kom til å være fin.
Den ble akkurat så fin som jeg hadde sett for meg at den skulle bli.. Og jeg måtte felle en tåre når jeg så den.. Skal plante litt og pynte, så skal jeg legge ut bilde...

Diesel ble forøvrig "konsulent" i dag... Manndomen ble med ett borte, så nå vet kan hvordan det skal gjøres, uten å kunne gjøre det... - Konsulent... Nå går han bare rundt og synes fryktelig synd på seg selv. Stakkar lille. Klynker og klager. Men forhåpentligvis blir det slutt på å tyne Dina, og så blir neste løpetid overkommelig for alle parter...

Ingen kommentarer: