Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 19. juni 2009

Tulipaner i lange baner


De blomstrer for fullt, na. Mange av tulipanene jeg satte i høst. Den mørk rosa peon-tulipanen i krukke dufter utrulig sterkt,nesten litt krydderaktig, og tidligtulipanene i gult og rødt har strålt skikkelig i mange dager nå... I bedet foran huset står Lilac perfection, black hero og dordogne å venter på at sola skal varme litt slik at de skal få vise sine farger...

Forøvrig har jeg alt for mange jern i ilden, så det blir lite tid til blogging. I dag har det vært møte hele dagen fra ni til halv 6(gruppemøte fra 9-11, kommunestyret resten)I morgen er det begravelse...

De nærmeste dagene må jeg få bedet mot sør i orden. Grønnsakene har nå fått hele drivhuset, så sommerblomstene må i jorda, og staudene jeg kjøpte på hagelagets auksjon her om dagen trenger å få slippe å stå i pose særlig mye lengre....



Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Så nydelige blomster du har.Jeg er virkelig imponert.
God helg

Linda