Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 1. august 2008

På den andre siden

Stor gutt på tur:)


I kveld fikk jeg endelig med meg nesten en hel episode av Lisa Williams på kanal FEM.

En kort stund etter at Nikolas ble født satt jeg å så på bilder av Jim da han var liten og kom over et bilde av Pappa og Jim da Jim holdt på å lære seg å gå. Det er et av de fineste bildene jeg har av pappa, og jeg husker jeg ble litt tung om hjertet og tenkte at det var så synd at Nikolas ikke fikk bli kjent med ham... Så ble Nikolas syk, og jeg tenkte at Nikolas kommer til å bli bedre kjent med Pappa enn han kommer til å bli kjent med oss. Jeg vet at Pappa vil ta godt vare på ham når den dagen kommer. At han er klar... Det var sikkert derfor dette tv programmet talte så til meg da jeg kom over det... Men det gir meg en slags ro, at jeg vet at Nikolas ikke kommer til å være alene og at han alltid kommer til å være med oss selv om vi ikke vil kunne være sammen...

Ingen kommentarer: