Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 20. november 2009

Julebutikk


Ja, nå begynner butikken å bli full av jul.. Det aller meste er nå pakket opp og ut av eskene og har fått plass i hyllene. Inngangspartiet har fått rød og sølv-drakt, en kombinasjon jeg kommer til å kjøre hjemme selv denne jula. Jeg syns rett og slett at det var en finfin kombinasjon.. Gull er visstnok ganske så "ut" denne jula, så alt det gamle "gullet" får bli værende på boden, tenker jeg. Sølv er gjennomgangsfargen i butikken sammen med rødt. I tillegg til det som dere ser på bildene har jeg laget ferdig to bordutstillinger til i butikken. Alt i samråd med de andre selvsagt. Fikk laget ferdig den ene vindusutstillingen også i dag som de andre begynte på i går.. Så nå gjenstår blomster-"avdelinga" og resten av vindusutstillingene, pluss litt småtteri her og der. Alt skal være ferdig til kveldsåpent neste fredag. Da blir det julegrantenning og aktiviteter i "sentrum" sammen med kveldsåpne butikker..

Koselig med jul... :)

Håper jeg får tatt bilder av resten og, så skal jeg legge det ut..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅ, der var det mye fint du.... det begynte øyeblikkelig å "klø" i dekorasjonsfingran/pyntehanda når æ så bildan. Rødt og sølv er jo bare så lekkert:-) Kjøpte mæ faktisk en liten sølv-rein idag, en som skal få stå framme på lysfatet mitt sammen med annet advent-og julestæsj. Den var så fin atte.... Gleder meg til neste helg, til å begynne å pynte til advent, det er koslig det. Hils guttan:-)
Klæm fra Cecilie

Kirsten sa...

Väldigt fine dekorationer ! Det giver en dejlig fölelse at skabe noget vakkert !

Tsk tsk..Diesel er vist noget af en slyngel va ?!

Kram og skön söndag