Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

onsdag 25. november 2009

Takket ja til jobben

Mandag var jeg på møte med ny-jobben, og jeg takket formelt og skriftlig ja til stillingen. Jeg hadde gruet meg til å snakke med dem. Lang oppsigelsestid i min nåværende jobb og ting som liksom skal skje i mai, hvis alt går bra gjør jo ikke situasjonen ideell for arbeidsgiver. -Men hurra!!! Han var såååå koselig og smilte og lo og gratulerte og ønsket meg hjertelig velkommen. Han virket ikke litt lang i maska en gang, og alle mine bekymringer ble gjort til skamme.. Gleder meg veeeeldig til å begynne i ny-jobben. Jeg tror det kommer til å bli kjempe- bra. Bare så synd det ikke skjer før i februar... En eeeeevighet til..

7 kommentarer:

Kirsten sa...

Så glad på dine vejne !!

Anonym sa...

Gratulerer så masse med ny jobb:-) Det blir jo litt lenge å vente for å begynne, men sånn er det jo noen ganger, om det da ikke dukker opp noen som kan "avløse" deg fra jobben du har idag(?). Det ordner seg nok skal du se:-)
Klæm fra Cecilie

Anonym sa...

Gratulere med ny jobb, der ser du: alt ordner seg for snille piker :-)

Klem fra Bente

Ann Charlott sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Så flott at alt ordna seg. Gratulere me ny jobben. Klem fra Norunn

Trude sa...

Masse gratulasjona fra mæ te dæ med ny jobb. Spennende å prøve noe nytt,burde kanskje gjort det alle sammen av og til????

Klem

Lula Burlesque sa...

masse gratulere.. hihi, alltid morro når dem e så imøtekommanes og åpen for det meste! ;) det her går sikkert helt flott flott...
det blir gøy å høre kor det går!

klemklem