Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 17. januar 2010

Sol oppgang


Fredag morgen klokka halv ni kastet solen sine lange stråler opp bak fjellene her omkring og gav en riktig følelse av soloppgang.. Ennå er det noen dager til vi ser sola her hos oss. 27 januar er det tidligste jeg har sett den her hvor jeg bor. Men hun hvisket om morgenen og sa: "nå er jeg snart her igjen...."

5 kommentarer:

Kirsten sa...

Önsker dig en vidunderlig laaang morgen ;)

Lula Burlesque sa...

Gjensyn

Svartaste tia på året
dagen e bere kveld
Lyset holdes ute
mørtna e som et spjeld

Så gylle strålan fjelle
langsomt skin de sæ ner
Farta e som i livet
kver dag et hanefjed

Soløye sig over Vågen
første gløtten i år
hente frem ordan og si det
godt at dagan de går...

Kari, Ola og Lars Bremnes

(den passe så vakkert de her dagan, når det lysne ute...) :)

Varm klem fra M.

Kirsten sa...

Jeg var i byen idag og i en af butikkerne spillede de "En ängel i mitt rum". Passede så fint, da jeg netop var på udkik efter en lille gave till dig !
Mine tanker går ofte til dig i disse dage..
Varm klem, Kirsten

Kirsten sa...

Käre Siv, jeg har sendt dig lidt musik over Facebook ! Med kärlige hilsner Kirsten.

Siv Elin sa...

Tusen takk Kirsten... God klem