Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

torsdag 22. oktober 2009

Kvalme

Dagen i dag har vært ille... Helt siden jeg kom hjem fra jobb har jeg sittet i stolen foran Tvn og forsøkt å holde middagen på plass. Jeg føler meg ubrukelig og som en latsabb. Mannen er så flink: lager middag, tar oppvasken, bretter klær, går tur med hundene.. og alt jeg gjør er å sitte der. Kanskje hadde jeg klart å presse meg litt mer?? Jeg vet ikke.. Satte på vaskemaskinen, og det var så vidt det holdt.. Jeg ønsker jo å bidra... Kanskje går det over snart.. Jeg har forsøkt ingefær-te, kaldt vann med sitron, kjeks mm.. Ingenting hjelper.. Frukt hjelper en liten stund... Så er det "på han igjen"

Ingen kommentarer: