Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

torsdag 24. april 2008

hvor er våren


Og det snør og snør-ugh. Hver vår er det like trasig å bo her oppe. Ser på Tv hvor fint det er sørpå hvor det begynner å bli grønt og sommerlig, og her biter kong vinter seg fast. Og jeg lurer på hvorfor i alle dager man bor her oppi isødet. Heldigvis får jeg litt vårfølelse i drivhuset. Det går litt sakte der og, syns jeg, men det spirer da litt...

Nikolas begynner å bli nokså bra i forkjølelsen. Litt nese-tett innimellom, men ikke noe snør som renner, så det er en klar forbedring. Spisinga er det ennå så som så med. Han spiser litt, men er ikke akkurat noen matmons. Vi var på helsestesjonen til vekt- kontroll på tirsdag. Han hadde lagt på seg 400 gram de siste 3 ukene, så jeg var godt fornøyd. Tatt i betrakning at han har vært syk den siste uka og, så syns jeg det var veldig bra.

Jeg fikk resultatet fra MR røntgen som jeg var på da vi var i Tromsø sist. Nå kunne de med sikkerhet fastslå at jeg har Bechterevs. Forandringene kunne ses i begge hofteledd og var veldig tydelige sto det. Jeg sjønte vel egentlig det, for fysioterapauten sa at ryggproblemene mine var veldig typiske for diagnosen da jeg var der i sommer. Jaja. Gret å ha fådd en ordentlig diagnose, så vet man iallefall hva man har med å gjøre..

Ingen kommentarer: