Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

lørdag 19. april 2008

Tann tittei

Endelig kan vi se den første tanna til Nikolas. Høyre fortann kikker såvidt gjennom tannkjøttet og har vært veeeeldig plagsom i dag. Vanskelig å puppe og vanskelig og sove. Har forsøkt med dentinox, men det var visst ikke mye hjelp i det. Forkjølelsen er på hell og han er bare litt tett i det ene neseboret nå. Humøret ellers har vært bra i dag. Pratet en hel del nå i ettermiddag og det er bra lenge siden. Ellers har jeg vært i drivhuset å prikla blomster samt at vi har vært å kjøpt dress og fotballsko til Jim i dag. Dress-shoppinga var fort gjort. Heldigvis er han ganske grei med de klærne, så det er lite frem og tilbake med ham. Må ut i drivhuset igjen i morgen, for det er mye enda å prikle. Selvfølgelig har jeg sådd alt for mye av hver sort, og det er vondt å kaste alle de fine frøplantene, så det blir nok fullt og vel så det i drivhuset iløpet av den neste uka. Regner med at jeg må fyre i de andre delen av drivhuset og før jeg hadde beregnet, hehe. Squashen har vokst Masse denne uka og må snart ha større potte igjen. Ikke lenge siden de kom opp, men jeg må kjøpe ordentlig jord til dem så de ikke begynner å skrante. Så de må vente til uti uka..

Torsdag hadde vi besøk av en venninne fra da Jim gikk i barnehagen. Hun tilbydde seg å bake kake for oss til konfirmasjonen. Det var skikkelig snilt, og jeg ble kjempeglad og sa ja takk- veldig gjerne:) Hun er kjempeflink og bake, og har alltid gode kaker. Så da har jeg kakebeholdningen "i boks". Trenger jo ikke så mange kaker i og med at vi sannsynligvis ikke blir så mange mennesker. Må få klarhet i det koldtbord-styret også nå til uka. Huske-huske!! Har helt teflon-hjerne og glemmer alltid det når jeg er på Storslett..

Bente var innom i går med familien. De var på vei til Harstad på hundeutstilling med puddelen Mullan. Blir spennende å høre hvordan det går. De skal stille i morgen. Virket som at Nikolas kjente henne igjen, for han smilte så bredt til henne og syns det var helt topp å sitte på fanget hennes. -Iallefall en stund.
Sist Bente var her spurte hun meg om jeg ville være forlover i bryllupet deres som skal være i Juni. Jeg følte, -og føler det som en stor ære å ha blitt spurt og sa selvfølgelig ja med en gang. Gleder meg masse til det. Så når konfirmasjonen er unnagjort er det tid for utdrikningslag.. Det må planlegges...Håper vi klarer å få samordna det slik at vi kan dra til Tromsø samtidig og, så vi kan gå å se på brudekjole til henne sammen. Det hadde vært artig.

1 kommentar:

Lula Burlesque sa...

åå så bra at tennern kommer nu.. hihi..ååå æ må komme på besøk snart.. huff, ja kanskje i juni engang.. det e så mye som skjer da.. farsken.. jaja, nei vi får ta det engang.. men glede mæ til å se dåkker i juni da, om alt går etter planen.. :)
klem, M.