Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 25. august 2008

Hageprosjekter





Go-gutten









Endelig sol og fint vær. Synd det allerede er så sent på året at det er høst i lufta, ellers hadde det nok kunnet vært riktig varmt i dag, men sola skinte og det var fint i solveggen. Nikolas har hatt en utrulig fin dag i dag. Spiste en skikkelig god frokost og fikk dermed en fin start på dagen. Humøret har vært upåklagelig hele dagen. Lekt lenge for seg selv i stolen sin, prata og flirt og vært i kjempe humør og spiste en skikkelig
god kvelds. Så vi har alle hatt det fint i dag.

John er nå ferdig med snekker-prosjektet uttafor og vi fikk beisa det ferdig i dag. Ble skikkelig fint syns jeg. Skal se om jeg får flytta den siste spireaen min til kroken inne ved veggen iløpet av helga, og til våren skal jeg plante klatreroser og klematis, så blir det nok så fint så:) Jeg er bra heldig som har en så flink mann som kan sette ut i praksis alle de tullete ideene mine. Hadde nok ikke akkurat blitt så bra om jeg skulle gjort det selv, nei.. Nå har vi bare det evinnelige stein- arbeidet igjen med støyping og legging av skifer så er dette prosjektet i havn... Det er godt å ha noe å puske med ute i hagen slik at man har muligheten til å koble litt av innimellom, selv om en ikke kan dra hjemmefra...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Både hagen og gutten ser skikkelig bra ut :-) Blir så glad av å lese bloggen din når alt går så fint.

Anonym sa...

Kjempefin hage...du e såååå flink. Du tar vel ikke på deg et oppdrag eller fire?.... Skulle ha hatt noen av "hage-genan" dine, he he. Kjempefint bilde av gullet, en skikkelig sjarmør:-)
Klæm fra Cecilie.

Trude sa...

handy-man,,,kjelt å ha i hus;-) har en æ å,,,hehe

Kjell Henning sa...

Handyman?? Uff og uff,æ e en. Stakkars Jon.
Kjempefint å høre ting går bra. Tenke på dere.
Kjempeklem til dere fra
lillebror og Jim.