Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

lørdag 30. august 2008

fine dager

Noen dager siden jeg har vært her nå.. Nikolas har det helt fint. Han har nå funnet ut at det er veeeldig stas å løpe. Han er bare helt utrulig skjønn der han ræser avsted med mamma eller pappa "på slep". Han kan jo selvsagt ikke gå på egenhånd, men vet hvordan han skal utnytte foreldrene maximalt. Jeg forsøker å fange det på film, men har ennå ikke fått noen gode klipp. Når jeg får det skal jeg legge det ut her. Jeg og John har vært veldig sliten de siste dagene. Begynner å kjenne det langvarige presset på kroppen, og jeg kjenner at det begynner å røyne litt på innimellom med søvnmangel. Men når alt er så pass bra med Nikolas så går det jo greit allikevel... Var en tur på kafe i dag med noen veninner. Det gjorde utrulig godt. Har ikke vært på kafe siden begynnelsen av denne måneden, og jeg følte meg litt som et nytt menneske etter å ha fått en time med slarv og prat om noe annet enn medisiner, bæsj, søvnmangel og sånne ting. Var gull verdt for meg, så nå føles det litt bedre enn for etpar dager siden.. Satser på at det ikke går en måned til neste gang igjen..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, alle fire.
Så himmelsk deilig å se de gode bildan av dokker,og at Nikolas har det så bra! Ubeskrivelig! Ønske det vare for ever!
Klem.
Storesøster Torill.

Trude sa...

Bare å si i fra om du har en time "fri" når dere er i byen. Jeg blir gjerne med på cafe ;-)

Kjell Henning sa...

Heia babysis.
Kjempeartig å se at ting går så bra. Gjør nok godt for kropp og sjel for dere alle tre å se at Nikolas sprudle. Så prøv å senke skuldran litt og slapp av OG PRØV NO Å FÅ FILMA GUTTEN I FULL FIRSPRANG DA ;-D.
Godklæm til dere alle fire
fra lillebror og Jim.

Anonym sa...

Hei igjen,godt å høre at Nikolas e på farta m fotan,veldigkjempebra ;) og til mor og far:sov for all del mye på skift for en stund,men d vet dåkker vel alt om eh...men sjøl har æ vært ganske Gal altfor ofte av for lite søvn.Ellers har æ og begynt på jobb ute i den store verden etter ca 4 lange år hjæmme som husmor.Sku ønske vi bodde litt nærmere hverandre,Siv, så kunne vi gjort noen sprell v anledning,Nesten sånn som i gamle daga da d ble du og Elvis...
God klæm fra Hilde!!!!!!!

Lula Burlesque sa...

så sinnsykt godt å lese og se at ting går så bra så bra.. hihi, og han e jo sååå fin den gutten... hihi...herregud så skjønn... :))
va så gøy å treffe jim på fredag åsså.. hehe...stakkarn som skulle skjønne kem Samantha Fox va.. hahahah... huff, jaja...satse på at han hadde det helt topp!!! ;)
store klemma til dåkker alle...