Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

torsdag 18. september 2008

Forkjøla

I dag var fysioterapeutene her og så til Nikolas. De syntes han hadde hatt en fin fremgang siden sist, og kom med noen tips og vink til hvordan vi kunne hjelpe Nikolas til å bli ennå litt bedre. De måtte vise på John, da, for Nikolas syntes de var litt skumle... Det hjalp nok ikke at han er blitt kjempe-kjempe forkjøla. Snørr og tett. Så han har litt lite kapasitet. Skal ikke mye grin til før han blir blå. Humøret steg noen hakk når de gikk. Så hittil har han vært i fin form selv om han sliter med å puste, som alle andre når de er tett i nesa, og selv om matlysten er laber. Jeg kjenner på meg at jeg er litt på tuppan når han begynner å grine å sånn nå. Får håpe det går over fort og at han ikke får feber og det som pleier følge med... Har grua meg til den her tia.. Høst med flygende litt-av-hvert av virus og bakterier... puh... Umulig å unngå... Trur jeg innfører isolat :/

John var på helsestasjonen i går, forresten og veide og målte. 8150 gram og 72 cm. Fin utvikling siden sist. Tiltross for at det har vært mye tull med spisinga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei,lillesøs!
Skjønner at du blir bekymra når han blir syk. Får han vitaminer, som sanasol,f.eks? Godt med c-vitaminer, gjerne dobbel dose når han e forkjølt. Skal ikke tvære med for mange råd.... Hils han lille mannen god bedring fra tante Torill.

Anonym sa...

Hei Siv Elin..Takk for sist,leser her inne om den lille gutten deres Nikolas som er syk,så trist det er,men jeg kan se at han har det så godt som han kan få det,det stråler av hele gutten,har sett video når han går,kor ivrig han var der,småfotan gikk i spinn.Så bra at du skriver hele tiden,få det ut,dessuten er det til nyttig lesninger for mange..det er nok tøffere enn vi utenfor kan fatte,men man vil så gjerne støtte og hjelpe når noen har det vondt.så ta i mot en varm trøst fra din gamle sambygding,til dere alle 4..Jim er blitt så stor flott gutt,konfirmert alt,og den hagen din er jo ett eventyr,du er kjempeflink,og det er nok til stor hjelp ha den interessen spesiellt nu..Jeg sender Nikolas mine beste ønsker,skulle ønske jeg kunne gjort mye mer for ham,lile gode han..Ha det bra,klem fra Gunn i Tromsø