Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 12. september 2008

lavere metning

Har kjent på meg et par dager nå at Nikolas har hatt litt lav metning innimellom. Jeg har avfeid det for meg selv og tenkt at det sikkert ikke stemmer. Fortrengt det litt. Ønsket at det skulle være innbilning. I kveld fant jeg ut at jeg skulle sette på måling. Og det stemte. Selvfølgelig. Instinktene stemmer som regel...Han ligger litt under. Ikke så kjempelavt, men ca 10 under der vi vil ha ham. Rett under grenselandet for det legene mener er minimum. Har satt på en halv liter til med oksygen, kjører på 2,5 liter pr min, men det ser ikke ut til at det hjelper noe særlig. Kjenner jeg blir deprimert. Det har vært noen kjempefine dager, og jeg hadde liksom bestemt meg for å nyte dem. Og jeg har klart å være lett til sinns, leve i nuet og fantasere om fremtiden... Nå er det bare trist igjen. Tror jeg tar kvelden og kryper under dyna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Stakkars søs, det er ikke greit alltid. Får håpe det går seg til igjen.
Stor trøsteklem fra oss i Klubben