Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 5. september 2008

slapp dag

Lille luring

Dagen i dag har vært passe sløv. Sov minimalt i natt. Nikolas var våken hver halve time fra han sovna og fram til klokka 4. Jeg sovna ikke før han roa seg. Stakkars John ble forvist fra soverommet, på en "litt" ufin måte-huff. Jeg begynte å bli passe desperat etterhvert der i natt. Tanken på at natta gikk uten at jeg fikk blund på øye gjorde jo det ikke bedre..Og jeg er ikke noe særlig hyggelig å ha med å gjøre når jeg er trøtt.. Men jeg sovna da til slutt, og John var så grei og lot meg sove litt ekstra utover dagen. Nikolas sto opp kvart over 7, han...Egentlig veldig greit. Den siste uka har han sovna i mer normal tid og våkna litt tidligere. Veldig godt å få noen timer ro på kvelden før man skal legge seg selv.

Må hjelpe pappa med pc'n

Nikolas har hatt en fin dag i dag, tror jeg. Iallefall når jeg har vært våken -og hjemme. Først sov jeg jo lenge, så hadde vi avlastning. Klokka ett dro jeg ut og var ikke hjemme før nærmere tre... Kvart over tre sovna Nikolas og sov til kvart over 4. Så dagen gikk.. Snart er ene hjørnetanna til Nikolas gjennom. Det er litt ubehag og grining med det, men det hjelper litt med dentinox.. Ellers er det ikke så mye nytt å fortelle... Neste uke skal John forsøke seg på jobb noen dager. Det blir en ny opplevelse for meg å være alene hjemme. Det burde jo gå greit så lenge Nikolas er i så god form som nå. Man er jo selvsagt blitt litt bortskjemt av å være to, men vi får se...

1 kommentar:

Lula Burlesque sa...

hihi så flotte bilder.. han er en skikkelig luring... ;) og en skikkelig søt luring da vel og merke. Dagene i neste uke går nok sikkert fint å være alene... det går seg til. ;)
mange klemmer til dere alle...