Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 8. september 2008

På tur



Var forresten å gikk tur med Dina i dag. Var nydelig vær. Fin høst-sol og fin temperatur. Målern viste 16 grader da jeg kom ned. Ikke værst. Var å gikk den "løypa" jeg har pleid å gå med Kira før om årene. Husker ikke om jeg gikk der i fjor. Tror ikke det. Da er det to år siden sist. Jeg syns vegetasjonen hadde forandra seg masse. Trærne hadde vokst en hel del, og det var vanvittig mye høyt gress. Vært fin gress-sommer i år, da.. Dina var litt vel interessert i sauen. Det syns jeg ikke var så bra. Må vel strømme henne en dag, men ikke i år. er jo enda ikke sikker på at hun ikke er med barn. Frykter en liten tyv-parring her tidligere.. Syns hun er litt loi, og virker fort sliten. I går da vi var på Kvennes å sykla la hun seg ned i lyngen for å hvile etter 10 min lett tempo. Så syns jeg hun hadde noe blankt utflod-aktig bak, i dag... Jeg vet ikke. Kanskje bare innbilning.. Håper det. Har ikke SÅ lyst på valper her i huset akkurat nå, kan en vel si..

1 kommentar:

Lula Burlesque sa...

ojoj valpa...såpass.. .hehehehe...