Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 26. mai 2008

Dagen derpå



Idag er vi som utgåtte skosåler både jeg og John. Konfirmasjonen gikk kjempefint. Nikolas hadde en fin dag, og holdt humøret veldig fint sånn at vi kunne ha fokus på Jim hele dagen. Tantene stilte opp å passa ham mens vi var i kirka. Det var kjempefint for alle sammen, og jeg tror Jim hadde en fin fin dag. Det ble en innbringende dag for konfirmanten- sånn økonomisk, hehe. Bordet ble pyntet, og det ble jo ikke så aller værst til slutt, selv om jeg ikke hadde en eneste blomst på bordet. Det hadde jeg ikke trodd skulle skje, jeg som er så glad i blomster. Men så fikk vi en kjempefin bukett som redda gavebordet..

Tusen tusen takk til alle som hjalp oss; bakte kaker, bretta sevietter, vaska kopper, rydda og ordna og vaska gulvene. Masse masse takk, vi er kjempe glade for at dere hjalp oss å få en fin dag.. Kommer flere bilder her etter hvert..

4 kommentarer:

John-R sa...

Du e så flink atte:) Gla i deg

Lula Burlesque sa...

såg veldig veldig fint ut da.. selv uten blomster. =) Og er så glad så glad at dere fikk en fin dag, og at Jim fikk en flott dag... og ikke minst at Nikolas hadde det bra. =) Gleder meg til flere bilder.

Kjell Henning sa...

Heia sis.
Det var bare utrolig morsomt å få høre at dagen ble så hvellykka. Dokker fortjente virkelig dette og Jim fikk dagen han fortjente.
Skulle bare ønske vi kunne ha vært der.
Masse klæm fra lillebror og Jim.

Trude sa...

Gratulerer med konfirmasjonen til Jim. Godt at det ble en fin og vellykka dag for dere alle. Kom hjem fra Malta i går, tu rmed Mester Grønn-kanonbra!!!