Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

lørdag 31. mai 2008

sommerfølelse


Idag har det vært en riktig så fin sommer-aktig dag. Nikolas har vært ute flere ganger i dag. Sove i vogna to ganger og vært på to "hagevandringer".Ellers har han vært utrulig grinete og særdeles mammadalt. Mulig han har hadd litt "hangover" etter at vi ga ham sovemedisin i natt. Det var med tungt hjerte vi ga ham det i går, Men vi tenkte vi måtte teste det ut for å se om vi fikk han til å sove litt bedre om natta. Kan jo ikke være bra for ham heller å være våken hver time hele natta gjennom. Han sov jo relativt rolig i natt da, iallefall fram til klokka tre, ca, så etter det ble han litt mer urolig. Jeg følte meg iallefall mer uthvilt når jeg sto opp i mårrest, så det var nok en litt roligere natt, selv om det ikke var perfekt. Vi har gitt ham sovemedisin i natt og. Hvis han er like grinete i morgen så kutter vi det ut. Ikke verdt å ødelegge dagen bare for at det skal bli pittelitt bedre om natta...

Jeg ble plutselig så deppa i kveld. Tror jeg tar tili kveld. Lille gullet mitt. Herre hvor jeg kommer til å savne ham...

1 kommentar:

Lula Burlesque sa...

for et fint bilde av lillemainn... han er jo såå søt da.. og ser så lur ut.. hihi...