Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 19. mai 2008

konfirmasjonsforberedelser

Til helga har Jim konfirmasjon. Jeg har det meste under kontroll bortsett fra bordpynten.. Begynner å stresse litt nå, føler ikke at jeg klarer helt å samle tankene om det jeg skal gjøre..Menmen, det blir vel noe til slutt...Håper og ber om at om ikke annet at Nikolas holder seg fin til over helga så Jim får en fin helg og en fin konfirmasjon. Alle rundt oss er så snille og tilbyr seg å hjelpe oss med forberedelsene. Vi er veldig takknemlige. Det varmer å vite at folk bryr seg. Mamma, Bente og Tiril kommer ned fra finnmark på fredag. Godt at iallefall noen kommer fra min familie. DEt ble jo kræsj med helgene sånn at søstra mi si jente har konfirmasjon samme dag. Jeg syns det er litt godt for Jim sin del at det kommer noen fra min side av familien og. Det er en vanskelig tid for Jim også dette.. Håper han får en fin dag..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann!! Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg ha kommet å hjulpet til med bordpyntingen. Bra å høre at mor di, Bente og Tiril kommer, godt for han Jim. Noen ganger blir det jo slik at man må "dele seg" litt. Ønsker at dere får avviklet dagen på en hyggelig og fin måte, til lykke med konfirmant. Tenk, konfirmant allerede..... Rart å tenke på, avisbildet av dere fra sykehuset henger på oppslagstavla ennå, og nå er han i "de voksnes rekker". Holder vi på å bli gammel, eller.... Varme tanker til dere 4:-) Hilsen Cecilie

Trude sa...

Hvilke farger skal dere bruke? Blått eller?? Hva med helt enkle glassboller med blå steiner i og en stor hvit gerbera + et par bjørnegress liggende rundt på innsiden?? + litt blått på bordene?? skal sende deg noen bilder.

Anonym sa...

25.mai 2008. Gratulerer med dagen, gratulerer med konfirmanten. Håper Jim får en fin dag, og at dere får det koselig sammen idag. Kanskje er dere heldig med været også, sånn at konfirmanten slipper å få snø i håret:-)
Hilsen Cecilie.