Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 17. juli 2009

Diesel bulldoser


Diesel har dosa rundt i hagen i ettermiddag og ødelagt en hel del.. Herpa en lilje, to solsikke og en kosmos i det ene blomsterbedet og knekt hovedstammen til den ene fuchsiaen som sto med knoppene klare til å åpne seg.. Som jeg hadde ventet og gledet meg til å se hvordan de skulle bli... Man kan vel på en måte si at jeg ble en "smule" sinna.. Egentlig er det bare min egen feil, i og med at han har fått for lite tur denne uka.. Så jeg måtte da få erfare, igjen, på den harde måten hvordan det går når en ti måneder gammel rottweiler-krabat blir understimulert.. Velvel.. Jeg så tegninga alt i går men jeg var så sliten at jeg ikke maktet å komme meg opp av sofaen engang.. Så sånn kan det gå.. Fra og med i dag er det andre hunde- regler i hagen. Alt av leker ryddes bort, og pinner er NEI. Kun lek på vårt initiativ.. Blir litt av en jobb, men straks er hundegården klar til bruk, så da blir det ikke noe kjære mor... ;)

Ingen kommentarer: