Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

torsdag 23. juli 2009

Kaffekos


Min kjære "lille-søster" kom på besøk på tirsdag..Hun dro i dag. Sent på tirsdagskvelden fant jeg ut at kanskje jeg skulle spørre om en feriedag på onsdag for å bli med søs til Tromsø.. Snille sjefen sa at det var greit. Så da kjørte vi avgårde for å kjøpe hundemat til puddelen til søs.. Fikk med oss kafé og litt shopping i samme slengen.. Det var utrulig godt med et avbrekk. Spesielt på en sånn dag som i går... Veldig godt at hun kom på besøk akkurat nå, i grunn..Hjalp litt på humøret.. Jeg tror jeg trengte det. Fikk to fine kaffekopper i bursdagsgave hos søs.. Store gode kopper perfekt til å nyte kaffe latte i godstolen... Kaffen smaker absoutt best i store kopper, og disse passet perfekt til formålet. Gleder meg alltid til å dra til Oslo. Der kan jeg gå på kaffebrenneriet for å nyte en kaffe, servert slik det "skal" serveres, og ikke i glass med sugerør...3 dager til vi reiser nedover... Jeg gleder meg faktisk veldig til å dra. Kjente det her om dagen; hvor godt det skal bli med et par uker ferie... Tidligere har jeg vært litt likegyldig til at vi skal dra, men nå gleder jeg meg til å komme meg bort... Håper det blir bra...

2 kommentarer:

Lula Burlesque sa...

duh, det blir nok supert i Oslo. Madonna, fotball, kaffe og shopping og kos.. :) gleder mæ til å treffe dåkker. Vi kommer ned på tirsdag, e vel inne i byen i to tia trur æ. :)

Fine koppa forresten, og æ e så enig så enig..koppan må være store og romslige...da e kaffen best... ;)

klem

Siv Elin sa...

Glede mæ og til å treffe dæ. god klem!