Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

torsdag 10. september 2009

Valg-lei

Nå er jeg bare så usannsynlig lei av alt som heter valg... Gaaaaaghhhhhhhh!!!! Og enda er det noen dager igjen å pine seg gjennom. Også skal vi liksom stå på til siste slutt... Øh!

Ja. Jeg må vel ned i kjelleren å se om der er noe ekstra valg-inspirasjon å hente fram til lørdag når jeg skal stå på stand. Kanskje jeg klarer å overbevise noen uheldige forbipasserende... Engasjementet mitt er litt sånn- sprit på bålet. Poff- det flammer opp, så slukker det igjen like raskt som det blusset opp... Det blir som det blir.. Hvorfor skal det være så vanskelig for folk å bestemme seg?

Satt å leste programmet til FRP i går.. Egentlig nokså intentsigende og skrevet på en sånn måte at det kunne være spiselig for "folk flest".. Runde formuleringer og svært lite konkret på de fleste punktene... Man må kjenne litt til hva FRP har sagt og foreslått for å virkelig sjønne hva de egentlig mener, og hvordan de tenker oppnå sine målsetninger... Jeg forstår hvorfor de ikke er mer konkret i programmene... Det gir økt mulighet til å snu seg etter vinden... Som de pleier.. Taktisk lurt... Men trist for velgerne som aldri egentlig vet hva de kan forvente...

Ingen kommentarer: