Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 21. mars 2008

Langfredag



For et nydelig påskevær. Fikk faktisk veeeeeldig lyst til å ta en tur på fjellet. Men det er litt kaldt. minus ti grader. Kan jo hende det blir litt mildere utover dagen når sola kommer litt lenger opp på himmelen. Skal ta Dina med ut i dag å trene med pulken. John hadde pulken på henne i går for første gang. Gikk visst ganske bra. Så vi skal trene .Kanskje hun kan trekke pulk til neste påske. Men først skal John ta Dina med ut på en litt lengere ski-tur.



I går hadde vi påskebesøk. De kom nesten hele gjengen. Kjell, Jim, Torill, Mamma og Norunn. Det var jo kjempekoselig. Hadde jo håpet at de kanskje kunne vært til i dag, men de ville ikke det, så de spiste middag og dro i halv ni-tia- Koselig var det i allefall. Men når de var så mange så fikk jeg liksom ikke prata like mye med alle. Tror jeg hadde trengt etpar dager...Syntes jeg fikk snakka alt for lite med Jim, en del av skylda må jeg nok legge på språk-problemer. Eller språk -sjenanse rettere sagt. Snakker jo ikke engelsk hver dag, for å si det sånn, så det kjentes litt rustent. Hadde litt problemer med å finne ordene. Har kjempedårlig vokabular når det kommer til stykket. Husker jo ikke hva de forskjellige tingene heter. John er mye flinkere der, Han har bedre ord-forråd. Jeg forstår jo , og vet hva det betyr når jeg hører ordene, men kommer liksom ikke på dem når jeg skal bruke dem. Åsså blir jeg litt usikker: var det det det het, eller...hmm. hehe jaja. Må bare øve mer.

Nikolas var litt grinete i går- og trøtt. Henger vel sammen, antakelig. Plages litt med magen, og tennene. Tygger febrilsk på alt han kommer over og promper og står i. Fikk en liten kanin hos Jim i går, og ørene var kjempefine å tygge og sutte på. De fikk gjennomgå, hehe.Sovna heldigvis greit i går kveld og sov rimelig bra i natt.Så nå på mårran har vært i bedre humør. Han spiste litt grøt i dag og- hurra. Han har hatt grøt-vegring i flere dager nå. Nekta å åpne munnen, men i dag gikk det bedre, og han spiste alt jeg hadde laga. Det er bra, for han er dårlig på puppen...

Men nå er det visst tid for formiddagslur..

Ingen kommentarer: