Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 30. mars 2008

Sommertid



Hva gjør man når man mister biteringen på nesa si?? Blir helt satt ut selvfølgelig:)



Så var det over på sommertid igjen. Klarer liksom ikke helt å skjønne vitsen med å flytte den klokka frem og tilbake, men sånn er det nå en gang.

Fikk en finfin start på dagen i går. Vi måtte ta av nesebrilla til Nikolas for den var klar for utskifting. Han lå fint i metning mellom 90 og 94 fra vi sto opp ca halv ni til nærmere elleve. Da begynte han å bli trett og grinete så da måtte jeg sette på ham O2 igjen. Så fint har han ikke klart seg siden vi var i Oslo. Har nå prøvd oss med grøt igjen både i går og i dag. høhø. Han holdt på å spy. Brakk seg skikkelig masse, så det endte med at vi måtte gi litt pupp for å få skylt ned uhumskhetene... Så det var visst skikkelig fælt. Kjøpte noe fruktpuré som jeg forsøkte å gi og det gikk helt fint. Jeg skal prøve igjen i morgen med den 4 mnd grøten og blande den med fruktpureen å se om han vil ha det da. John sier at kanskje han må ha litt mer smak på maten i og med at han er vant til sterke smaker på medisinene. Da blir vassen havregrøt kanskje ikke det helt store. Jeg tror det har noe med konsistensen å gjøre og.. Kanskje jeg også må prøve å ha sukker på grøten hans for å se om det hjelper. Søtt er jo godt... For et leven. Hehe.

Ingen kommentarer: