Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

tirsdag 18. mars 2008

Vaskedag


Dagen i dag har gått med til å gjøre det jeg liker aller minst her i verden:vaske. blæææ. Vel. Det trengtes, for å si det sånn. Er ikke enda helt ferdig, men bare et par gulv til nå så er det gjort. Begynte klokka ni i mårrest, så det ble tid til en liten kafé tur rett før middag. Det er så deilig å kunne ta en kopp kaffe innimellom, igjen Har vært skikkelig kaffoholiker siden Nikolas ble født- tørrlagt sådan. Stått å hengt rundt kaffemaskina på sykehuset og bare lengta og snust... Føler meg som et nytt menneske nå som han har begynt å tåle at jeg drikker koffein og melk og alt det der... Koffein er tingen:) Og i går bakte jeg boller og kanelsnurr. Føler meg skikkelig husmor-aktig nå. Må jo ha noe godt i påsken. Kanskje jeg skal bake en kake eller no i mårn, hvis jeg får ånden over meg.

Var ute å trilla en liten tur med Nikolas i dag. Første trilletur siden desember i fjor. Det gikk ganske greit. Han sovna til slutt, men våkna i det øyeblikket jeg slutta å trille vogna. Jaja. Vi fikk oss nå litt frisk luft iallefall. Åsså fikk vi Dina hjem i dag. Stakkar. Hun er visst litt sliten etter mange dager med lange skiturer. hehe-I dag hadde de vært på skitur i to og en halv time. Men det er godt hun har fått tatt seg litt ut. Hun har bare sovet siden hun kom hjem.Ikke vært å mast på kos engang. I morgen skal hun få en hviledag, så snakka John om å ta en tur på ski på torsdag hvis været er bra. Lurer på om hun har vært innbilt svanger, eller no. Kløde henne under magen og la merke til at hun hadde noe størknet kliss rundt ene brystvorta. Prøvde å klemme litt på de andre og fra den ene kom det en liten dråpe melk. Men ikke noe å snakke om egentlig. Hun har vært litt oppsvulmet i brystene tidligere. Så. Hm. Bare hun ikke er på tjukken:P Syns egentlig ikke hun ser drektig ut, but, then again: What do I know. Har jo aldri hadd valper. hehe

pakken fra Zimtrade kom i dag. Var å henta den. Så i morgen må jeg dra å kjøpe jord så jeg får planta knollene så de ikke tørker ut. O glede:)

1 kommentar:

Lula Burlesque sa...

hihi vaskedag sucks... men men...
nå har jeg endelig ferie da.. hurra..
tenkte jeg kanskje kaster meg med i en av bilene som antaglig skal kjøre nedover til dere en av disse dagene, er visst ikke snakk om å sove over.. så vi får se.. meldes iallefall.. drar innover i dag, jeg..
Har lyst å treffe dere igjen, jeg.. og lillemann... det er på tide, gitt.. Tror nesten gaven jeg kjøpte før jul er for små nå...hmm... men kanskje han passer den ene tingen enda.. vel vel, om ikke annet sender jeg det nedover.. med de andre. ;) kos dere da i påsken..
masse klem