Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 9. mars 2008

maria budskaps-dag


Idag var jeg i kirka å så på konfirmanten min som gjorde en kjempefin minestrant jobb. Han var så stødig i stemmen da han leste opp fra veksellesninga med presten. Dagen i dag var Maria budskaps dag. Visste ikke at det fantes noe som het det engang, jeg. Så da lærte man noe nytt i dag og. Gikk til natverd - for første gang. Var egentlig en ganske sterk opplevelse å gå i kirka . Alt er liksom overlatt i hendene på han der oppe.. Kjenner at jeg er sliten. Enkelte dager, som i dag, kjennes det ut som at følelsene sitter uttapå kroppen, og at det skal lite til før jeg tar til tårene eller får lyst å bare legge meg rett ned. Men så neste dag igjen kan alt føles bedre.

Nikolas har vært særdeles grinete i dag. Sovet kun små blunder, og vært veldig utolmodig. Vil ikke spise ordentlig, og i det hele tatt... Gruer meg litt til natta. De siste nettene har vært urolige, og dagen i dag lover ikke godt for natta. Ikke det at jeg er pessimist, altså. Men man er da realistisk...

I morgen er nok en dag. Må den bli strålende for store og små.

1 kommentar:

Trude sa...

Han e en flott gutt, Jimmern åsså :-) Stili at han takla oppgaven sin så flott i kirka. Kjenner følelsen av å sitte som tilskuer og mamma og være skikkelig stolt!!!!!

Vi drar på hytta i mårra og blir til over påske, så det skal bli deilig. Du får hilse alle i heimen, prøve å ha fine daga ilag og nyte hver dag . E meldt godvær videre fremover,så vi får jo tru på det da;-) Stoor påskeklem fra mæ.