Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 22. februar 2009

1 mnd...


I dag var det en måned siden du forlot oss elskling... Mamma har brukt dagen til å holde de tunge tankene unna.. Gikk en tur med Dina, var på kafe med gudmor Hege.. fikk besøk av en gammel venninne... Dagen gikk. Klumpen i halsen har vært der hele dagen, men jeg kan ikke slippe den løs. Storebror har to kompiser på overnatting, så mamma kan ikke sitte her å gråte lille venn.. Vet at jeg tenker på deg hele tiden, og jeg savner deg så skatten min. Elskede lille gull..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Siv..
Jeg gråter meg gjennom bloggen din hver gang du skriver noe nytt. Tenker sånn på dokker alle, men kan desverre ikke gjøre noe for å gjøre veien deres lettere å gå..
Vit at vi er her, og dere er i tankene våre hver dag.
Jeg tenner et lys for Nikolas i kveld, han vil aldri bli glemt.

Hilsen Liv Anita.

Anonym sa...

Har ikke mye trøst å gi, men tenker på dere hele tiden.
Det er vel sånn det kommer til å gå framover, først går det en måned så en til og en til...
Og etterhvert blir det LITT lettere å komme gjennom dagene og månedene.
Stor klem fra oss i Klubben

Kjell Henning sa...

Hei sis. Det e en tung tid no, for kort tid e gått enda og ingenting vi kqn si vil gjøre det lettere selv om vi så frøktelig skulle ønske vi kunne gjøre noe. Bare tia kan no dempe de tunge stundan, og som Bente sier, etterhvert blir det lettere.
Det e i allefall godt du har folk rundt dæ som kan ta tankan bort litt og gjer dæ litt andre ting å fokusere på.
Tenke masse på dokker.
Stor klem fra lillebror og Jim.

Anonym sa...

Leser bloggen din ofte, og tenker masse på dere, er jo ikke så mye man kan gjøre, dagene må bare gå på et vis.
Tenner også et lys for lille Nikolas i kveld.
Stor klem fra Tone G

Teddybear sa...

Siv it is hard to believe it has been one month already since Nikolas came your Angel. Please know he will never be forgotten, he does live on in your heart and the hearts of others. Love you, Deb.

Camilla sa...

Så mange tanker som går til deg, Siv Elin. En måned er kort tid. Nydelig liten gutt! En tapper liten solstråle...

Jeg vil ikke si at det blir bedre med tiden, men heller si at det blir færre av de mørkeste dagene.

Men nå er sorgen deres er så fersk, så fersk...Det viktigste er at dere har hverandre og folk rundt dere som bryr seg. Ta godt vare på hverandre og ikke minst dere selv.

Stor klem!