Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

tirsdag 10. februar 2009

Nytt utseende

Du er kommet rett... Hansenhuset har fått nytt utseende. Jeg har tenkt mye over hva jeg skulle gjøre med Hansenhuset. Livet med Nikolas er over, så det føltes ikke rett å bare fortsette slik det var. Jeg opprettet en ny blogg, men så føltes det ikke riktig det heller. Ville liksom ha med med historien til Nikolas og. Så dette ble resultatet. Nytt layout og nytt navn. Fortellingene fra livet med Nikolas er fortsatt med, men fra nå av handler det mer om minnene, om hvordan man kommer seg videre.. Om man kan... For meg og for de som er interresert..

Welcome to hansenhuset. New layout, new name, new stories. Our life with Nikolas is over. New challenges are at hand. How do we cope.. How do we handle it.. For me, and for those who are interested..

11 kommentarer:

Lula Burlesque sa...

Kjære..
den nye layouten og det nye navnet er nyyydelig. Ble in love med det med engang. Passer så bra. :)
Det er en vakker måte å minnes lille Nikolas på...

stoooor klem, M.

Trude sa...

Så utrolig flott layout :-))) Minnet meg nesten om Valentines..... rart ord...men jeg KOSER meg med bloggen din, syns du er så flink å skrive både tanker og følelser. klem klem

Anonym sa...

Heisann!
Har vært innom noen ganger i dag og sett at layouten har blitt endret. Kjempefin layout Siv Elin, og et vakkert navn.
Du er så flink atte.... Flink å ordne til, og flink til å skrive om hvordan du har det.
Stor klæm fra Cecilie.

Kjell Henning sa...

Heia sis.
Selvfølgelig kommer dokker videre, men akkurat no e det tungt. Alt e så ferskt og det blir mange tura nedover minnenes sti. Gå den hver gang den dukke opp. det blir lettere etterhvert. Det var en tung jobb å spille inn sangen til Lillikriger'n, og den e ikke ferdig enda. Klarte aldri å synge helt igjennom før tåran og gråten kom, men det gikk da til slutt sånn at dokker fikk høre korsen den kom til å bli.
Vi savne han alle sammen og han kommer bestandig til å være hos oss, men livet MÅ gå videre.
Ta godt vare på hverandre no. Dokker har kanskje forskjellig syn på ka som e viktig akkurat no men savnet og sorgen e den samme.
Masse klem fra lillebror og Jim

Teddybear sa...

Siv you have done well. I like the changes you have made.

Memories are good. Thank you for allowing me into your life I feel like I have known you a life time.

I will be off the boards for about a week. I will continue to pray for you while I am gone. Love Deb

Anonym sa...

Fin layout :-) Synes det e veldig godt å ha bloggen. E innom hver dag for å se på bilda og lese litt. Men helst hjemme. Tåran sitt litt løst enda. Du skrev tidligere at samfunnet beveger seg videre som om ingenting har hendt, men det e bare tilsynelatende. Tror verden har stoppa opp litt for alle de som va glad i nikolas (og det va ganske mange). Små føtter har satt dype spor..
mona

Hildemor sa...

Takk SivElin,for at vi forsatt får være på besøk her i bloggen din.Tenkte på korsn d hær sku gå om du la den ned,men takk og pris,bloggen e her...e et godt sted å være,har jo blitt så knyttet t den.Og så va de små,men nødvendige endringan veldig fin.
Lurte nu på den sangen t den bildeserien du hadde lagt ut..den sitt jo fast både i hodet og i hjerterota,kæm som syng og ka den hete? Massse varme klemma.

Siv Elin sa...

Takk for gode tilbakemeldinger på den nye layouten. Synes det er godt å være her jeg og, og godt at dere er her... Sangen på fotomontasjen heter Fly og er med Celine Dion..

Anonym sa...

Kjære Siv.
Bloggen din er kjempe flott.
Jeg beundrer din evne til å uttrykke deg. Jeg er ofte innom bloggen din men har ikke skrevet så mange kommentarer. I dag føler jeg virkelig for å skrive noen ord til deg og dine, selv om jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive.
Nikolas er en vakker, vakker engel som har satt dype spor i mange, mange. Det takket være dine fantastiske beretninger. Du har latt kjente og ukjente få lov å ta del i Nikolas og deres liv. Det vil jeg takke deg for!

Jeg tenker på dere i sorgen og føler med dere.

Ønsker deg og dine alt godt.

-Wanja

Jill sa...

KJære deg.
Jeg har aldri vært her inne før og nå gråter mitt hjerte og mine øyne for deg og john....
Ord blir fattige!
Jeg syns du minner Nikolas på en unendelig vakker måte!
Og du oppleves kjempesterk fordi du orker å dele din vonde historie med oss!
Alle mine varmeste tanker til deg!

Anonym sa...

Kjære Siv!
Jeg har lyst å skrive litt til deg i kveld, men vet ikke helt hva...det er så vanskelig å skrive ned alt jeg egentlig ville sagt.
Nydlig layout på den nye bloggen, og et veldig fint og passende navn. Jeg har som mange andre fulgt med dere daglig i lang lang tid, koser meg når jeg går inn hit alene og leser hva du har å fortelle. Jeg ble på en måte "kjent" med Nikolas her. En fantastisk liten tøffing! Jeg beundrer din evne til å sette ord på alle følelsene i dette som må være en håpløs og kaotisk tid. Sorgen som føles uendelig, og det du skriv e så ærlig og oppriktig at tåran bare renn.. Som mamma føler jeg på sorgen og smerten din, bare ved tanken på å miste et kjært barn. Takk for at vi får ta del i denne beretningen din,håper du fortsetter å skrive, lenge..
Og ja, samfunnet går videre, livet også, men bloggen din og historien om dere og Nikolas har gjort noe med mange av oss. Han har satt dype spor i hjerte mitt, og jeg tenker på dere hver dag som går.
Ta godt vare på hverandre.

-Liv Anita.