Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 24. april 2009

Groteske mennesker

I dag leste jeg i avisen, og hørte på nyhetene om de som mistet sin lille baby og som opplevde at den lille ble stjålet fra kisten sin før begravelsen. Hvor ufattelig grusomt det er. Jeg blir stadig forskrekket over hvor SYKE syke syke mennesker det finnes i denne verden. Hvilken tenkelig grunn finnes det for at noen skulle ønske å røve en liten 24 uker gammel død baby. Og så forferdelig det må være for de stakkars foreldrene å oppleve dette. Å miste sin lille to ganger... Og ikke vite hva som har skjedd.. Det er ille nok i utgangspunktet..

Håper bare de stakkars foreldrene får den lille tilbake i samme tilstand som han var når han forsvant, slik at de kan få en verdig begravelse for den lille og en grav å gå til...

Mine tanker og medfølelse er hos foreldrene..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huff ja leste også om det, må være en virkelig SYK jævel som har vært på ferde.
Håper inderlig de finner den

Du må bare ikke gi deg med de NAV folka, er det ikke mulig å få kontakt med et annet NAV-kontor da det har du jo rett til hvis du ikke er fornøyd med de du har nærmest.

Klem Bente

Siv Elin sa...

Tror ikke det nytter med et annet NAV kontor. Ikke nå når vi er i sluttfasen av alt og jeg har brukt så mye energi på å få fram riktig dokumentasjon og alt det.. Så er det jo like mye hovedkontorenes feil i Tromsø og Finnsnes. Hele systemet som legger opp til slikt tull. Tror heller jeg skal søke på jobb der;)