Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

onsdag 29. april 2009

Intervju

2. dag som lærer gikk litt greiere. Brukte noen timer på kvelden i går for å forberede meg litt. Lese gjennom det de skulle gjøre og sette meg litt inn i det. Dermed føltes det som jeg hadde litt mer kontroll på det hele. 2 timer engelsk og en time gym samt to timer matematikk, fag-dag.. Litt famling og prøving blir det nok fremover, men det føltes bedre i dag. Kanskje vil jeg synes det er gøy og når jeg blir varmere i trøya. Gymtimen gikk fint. Kanonball. Alle var så flinke og aktive i timen atte. Kjente at det var gøy med matematikk igjen.

Var på intervju i dag til den jobben jeg nevnte tidligere . To søkere var det, og vi var begge til intervju. Det er en 60% stilling i ett år som prosjektleder. Så får vi bare se om jeg klarte å gjøre et godt nok intrykk. Svakheten min her er vel kanskje at jeg har svært lite kunnskap om fagfeltet. Kvinner og rus. Eneste interessen jeg har er politisk, og det er vel ikke akkurat hjertesak heller, selv om jeg anser det som viktig sak politisk.. Jaja. Spørs hva de vektlegger da. Får vel vite iløpet av neste uke, forhåpentligvis..

Mannen dro på fjellet i dag. Kjørte ham til skuterløypa slik at jeg fikk ha bilen. Han skal være til mandag, sannsynligvis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt klaret !

Håber du får masse tid til dig selv også !

Kram fra Kirsten.