Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

lørdag 18. april 2009

Hjemme igjen

Så var vi hjemme igjen. Det var en tur med blandede følelser. Det er godt å ha vært der. Men jeg fikk ikke spurt om alt jeg hadde på hjertet. En liten time var så altfor kort tid. Jeg skulle ville snakke med dem i timesvis. Kanskje må jeg dit igjen. Akkurat nå kjennes det nesten sånn ut... Noe har forandret seg. Ting er ute av balanse, og jeg finner liksom ikke veien tilbake igjen... Kanskje vil tiden hjelpe. Jeg vet ikke. Jeg får bare vente å se hva som skjer, men akkurat nå kjennes ikke tiden som min venn.. Kanskje trengs det sterkere lut..

2 kommentarer:

Hildemor sa...

Når æ læs d du skriv og ordan i mella..så vet æ sjøl ka æ bruk å gjøre når d storme som verst,seile m t man får kontroll igjen..jobb og jobb og jobb..vær i d,formuler problemstillingan,søk svar på alle baua og kanta..og nåkka kmr ut av d man søke..(som om du ik har gjort d..men likevel).Æ vet også mye om ka flukt e..
Ka m organisasjonsarb m PH..har dåkker begynt å samle trådan? Ta initiativ,reis og møt menneskan som står i d her..
Kanskje dåkker ( du ) får litt ro etterhvert,Siv..
..bare noen velmenende ord,godklem..

Lula Burlesque sa...

Skal ikke si så mye mer enn at æ sende mange mange varme klemma til dæ, og dåkker.... hold dæ svømmende...

M.