Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

lørdag 4. april 2009

Påskepynt til Nikolas























Jeg ble inspirert av Holmsunds blomster til å lage en ordentlig påskedekorasjon til Nikolas.. Håper det ikke blir så kaldt som det var i natt, for da klarer den seg ikke. Men etpar minusgrader burde gå greit.. Om den bare ikke snør ned, da.. Begynte selvsagt å snø rett etter at jeg hadde vært der. Jaja...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink du e lillesøster. Det blei kjempe flott. Har for øvrig tent et lys i dag for deres lille venn i Sverige . Norunn

Anonym sa...

Nydelig pynta! Du e flink Siv-Elin. God påske. Klæm fra Liv Anita.

Anonym sa...

Vi gör os mange tanker om Linus´gravsted for tiden.. Her er der jo også frost i jorden og välger vi kremereing kommer urnen först i jorden til sommer. Det föles lidt märkeligt. Vi har en kunstner i familien som har sagt ja til at lave et kors i hårdt trä til Linus. Vi havde en meget fin begravelse lördag. Min far holdt tale og den var så stärk. Mange var med og tage afsked med lille käre Linus. Omkring 80- 100 personer var med i kirken ! Nästen hele den danske slägt har väret her. 11 personer. Det kommer til at föles meget tomt når de rejser hjem allesammen.. PS: Ved du at Holmsund blomster ligger bare 20 km syd for Umeå !

Kirsten

Siv Elin sa...

Så godt at dere fikk en fin avskjed med Linus på lørdagen. Jeg har tenkt så masse på dere. Jeg forsto at Holmsund blomster lå nært Umeå i og med at de bringer blomster dit, men trodde faktisk det lå litt lenger unna.. Kanskje en dag jeg kan stikke innom der når jeg er på besøk hos dere...?