Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 12. april 2009

påske på hell


1.påskedag.. Snart er påsken over for i år. Vi kom hjem fra "påskeferie" i går. Fikk noen fine dager hjemme hos "ho mor". Godt å være litt sammen med familien, selv om det var leit at det manglet en viktig person... Stoppet i Alta på vei opp og var innom kjøpesentret.. Det var tungt og gjorde meg bare trist. Sist jeg gikk på kjøpesenter kjøpte jeg klær til Nikolas, og alle de fine små barneklærne var vanskelige å se. Jeg var ikke forberedt på det.. Så vi gjorde unna handlinga og dro videre.

Påskeværet har ikke vært mye å skrive hjem om, men vi fikk oss en flott tur på sennalandet langfredag. Vindstille og plus 6 grader. Ingen sol, men det gjorde i grunnen ingenting. Det var fint med en skikkelig dagstur.. Diesel tok seg en liten lur når vi kom frem. Lå med "mor" på liggeunderlaget og kosa til han sovna. Det var godt å se at han klarte å finne roen. Jeg var litt bekymra for at det skulle være for langt for lille-gutten, men det virket som han taklet det fint. Kikka på kartet etterpå og så at det var ikke så langt som vi trodde. 7 kilometer hver vei, så forhåpentligvis gjorde det ikke så mye skade.. Føret var greit. Snøen bar hundene fint. De var slitne, selvsagt, og hoppet rett inn i bilen når vi kom ned til veien. Ble en rolig kveld hjemme etterpå. Ikke noe stiv og støl dagen derpå, hverken to eller firbente.
I dag regner det.Snøen får fart, og veiene er begynt å bli snø og is frie. John er kjørt til Tromsø for å besøke sin far som er på sykehuset. Jeg skal tusle ned til kirkegården litt senere. Håper det holder opp å regne. Jeg savner Nikolas så veldig... Skatten min jeg ønsker du var her...

På onsdag drar vi til Oslo for ettersamtale på rikshospitalet.. Vi har time 16.april kl.13.30... Både gruer meg og ser fram til det på samme tid...

2 kommentarer:

Kjell Henning sa...

Heia sis. Vil bare ønske dokker en riktig god Oslotur. Trur nok helt sikkert det kommer til å gå fint. Kan nok gjøre dokker godt å få snakka ut litt no med folk som kanskje har litt innsikt og som står utenfor.
Stor klem fra lillebror og Jim.

Lula Burlesque sa...

Hei.
Sender gode og varme tanker til dere hele tiden, men spesielt torsdagen. Det blir nok vondt, men helt sikkert bra også- å få snakket ut og alt sånt. Det er nok viktig for dere alle.

stor klem, M.