Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 24. mai 2009

Fuchsia

Nå blomstrer også "Happy Wedding day"!! Hurra! Endelig åpnet knoppene seg. Jeg har ventet og ventet. Knoppene så så små og puslete ut i begynnelsen, og jeg tenkte at huff, dette blir da ikke slik jeg hadde sett for meg. Men så brukte de laaang tid på å vokse seg store, og ble akkurat slik jeg var blitt lovet av de søte damene i Norsk Fuchsiaforening.. Store fine blomster, ca 7-8 cm i diameter.. Håper de 4 stiklingene jeg tok begynner å vokse, så blir det noe å ha med på plantebytte i hagelaget om noen uker...
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mener du virkelig, at blomsterhovederne er 7-8 cm store ?! De er jo som en prinsessedröm..!

Kirsten

Anonym sa...

VIDUNDELIG VAKKER! May Lillian