Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 15. mai 2009

London

Fikk meg en skikkelig forkjølelse på tur hjem fra Tromsø på mandag.. Den sitter ennå i. Onsdag var jeg skikkelig elendig når jeg kom fra jobb. Fikk tilbud om jobb og hadde ikke råd til å si nei, selv om kroppen skrek at den ville være på sofaen hele dagen. Men jeg holdt ut. Var helt ferdig når jeg kom meg hjem og brukte ettermiddagen til å ligge under dyna i senga. Kvelden ble tilbringet på sofaen... I dag har det vært litt bedre. Eller det vil si, jeg har ikke hatt tid til å kjenne etter. Måtte ut i drivhuset å flytte rundt på ting og potte om noen tomater som hadde strukket seg litt vel mye. Sommerblomstene måtte få litt mer luft omkring seg for å ikke bli for slengete, og for at det skulle bli litt enklere å vanne.. Spesielt nemesia og småkrage har det med å bli lange når de står for tett, ifølge gartneren jeg har jobbet sammen med... Så da var det å forsøke å finne ut en måte å få mer plass. Tror jeg må flytte en del ting ut i drivbenken etterhvert, men de får klare seg inni drivhuset over helga. Naboen skal passe vekstene noen dager nå, for i morgen etter jobb kjører vi til Tromsø. Tidlig lørdag morgen drar vi til London på en liten etterlengtet familie-ferie....

Så nå blir det noen dager blogg-stopp.. Forhåpentligvis har jeg fått noen fine bilder når jeg er tilbake på onsdag... Til da: Ha en finfin helg, og en flott 17.mai feiring.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann!
Håper forkjølelsen er forbigående slik at London-turen deres ikke blir "amputert". Ønsker dere en flott reise og en hyggelig og annerledes 17.mai feiring. Kos dere masse, det har dere virkelig fortjent.

Stor 17.mai-klæm fra
Cecilie

Lula Burlesque sa...

hei, ha en super super suuuper tur til London. Håpe dåkker får det kjempe fint. ;) med eller uten forkjølelse.. hihi...
ha en fin fin 17.mai feiring dåkker åsså.

masse klem, M.

Anonym sa...

God rejse!
Önsker jer sanserne fulde af nye gode oplevelser !

Kirsten

Anonym sa...

Hei lillesøster.
Du e så god til å sette ord på livet ditt at det e en fryd å lese. Samtidig så sørgmodig. Ser at du har færre nedtura no. Det e bra, men sorgen må få slippe ut. Alle omkring dæ vet jo ka dokker har opplevd og vil forstå, så ikke vær redd for å vise den. Håpe dokker hadde en flott tur i England.
Klem.
Torill