Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

onsdag 27. mai 2009

Eric Clapton

Kvelden i dag har gitt meg god tid til ettertanke. Været er surt og kaldt, og det ryktes at det skal være slik gjennom hele pinsehelga.. Hundene maser og vil ut, men jeg har satt de i bur og sitter med en god kopp kaffe og lytter til musikk. Satte på CD'n jeg satte sammen etter at Nikolas døde. Den ene låta er en utrulig god Clapton låt, som jeg ikke hadde oppdaga før i denne sammenhengen. Jeg har hørt en hel del på Clapton opp gjennom årene, men denne låta; "River of tears" har simpelthen ikke vekket min interesse før.. Det er ikke teksten som fengsler meg, men gitaren og den sugende rytmen, helheten. Den får meg til å lukke øynene og bare nyyyyte.... Anbefales virkelig på det varmeste..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Sku bare hilse fra oss guttan i Tallinn.Hær e alt topp. Barcelona banka ManU, så no kan d væll ikke bli bedre:)I mårra blir d zoo, gocart og paintball... Stramt program:)
Vi e gla i deg og tænke på deg:)

Jim&Johnleticor

Siv Elin sa...

Så fint at dåkker kose dåkker. Glede mæ til dåkker kommer hjem;)Kose dåkker masse enda!!

Klem!

Anonym sa...

Jeg sjekket mitt iTunes-bibliotek, og der lå sangen. Jeg trodde jeg kjente de fleste Clapton-sangene, men denne hadde jeg ikke hørt før. Enig - flott sang!

Hall